piątek, 3 października 2014

Piątek 3 października 2014

Dzisiaj wysłałam kartkę do Belgii, nad którą się wczoraj męczyłam pół wieczora. Osoba, którą wylosowałam poprosiła o czystą kartkę w kopercie z ładnym znaczkiem. Uznałam jednak, że głupio tak jakoś nic nie napisać, więc postanowiłam chociaż parę słów nakreślić. Trwało to niestety długo, bo nie miałam totalnie żadnego pomysłu co by tu napisać, a na sam koniec pojawił się jeszcze jeden problem - na czym to napisać! Nie mam oczywiście żadnej papeterii no bo była mi totalnie przez te 7 lat nie potrzebna od kiedy tu mieszkam i dorzuciłam już tą pozycję do listy przyszłych zakupów... W końcu stwierdziłam, że poświęcę jeszcze jedną kartkę z tych, które i tak nie nadawały się moim zdaniem do wysyłki. Poczekajmy więc na komentarz adresata :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz