środa, 22 października 2014

Otrzymane - środa 22 października 2014 - RU-3097297 oraz UA-1170830 i list od Magdy :)

Listonosz dzisiaj z racji dostarczenia kolejnej paczki z Chin dla Misiowego osobiście dostarczył mi pocztówki na czwarte piętro. Ponoć nawet skomentował wzmożony ruch na skrzynce na moje nazwisko :) 

Pierwsza karteczka z Rosji od Yuliyi z moim ukochanym Muchą. Lubi także Terrego Pratchetta - mojego najukochańszego pisarza oraz Neila Gaimana :) Za kartkę ma dostała ode mnie wielkie podziękowania i słowa uwielbienia. Na marginesie - jest to Jesień z serii Pory Roku. Dzięki właśnie Alphonse Mucha dostałam się na historię sztuki, dlatego naprawdę mam do niego wielką słabość i sentyment.

RU-3097297


Druga kartka przywędrowała do mnie z Ukrainy - swoją drogą to polityczna mieszanka dzisiaj w mojej skrzynce i taka dość na czasie. Kartka retro od Olya - która ma całkowicie zachwycający charakter pisma - po prostu piękny! I tu mam problem - całkowicie nie kojarzę malarza odpowiedzialnego za poczynienie - wiem tylko tyle, że to typowy vintage poster i nic więcej. A że nie lubię nie wiedzieć - to będę jeszcze szperać. 
UA-1170830
Mnie osobiście kartka się spodobała - moja pierwsza otrzymana w kopercie... bo w środku znalazłam torebkę herbaty :D Będzie czym się podelektować.



W liście od Magdy tym razem znalazłam kartkę z Szklarskiej Poręby z wodospadem i bernardynami. Z przyjemnością dołączam ją do swojej kolekcji. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz