piątek, 10 października 2014

Otrzymane - piątek 10 października 2014 - NL-2702928 oraz Poznań i Zwierzyniec

Jako,że dzisiaj wieczorem miała spotkanie klubu książki to do domu wróciłam dopiero w godzinach późnych. Ale już wcześniej wywiedziałam się, że czekają nam trzy tajemnicze karteczki, ale Misiowy nie chciał mi zdradzić skąd i od kogo, żebym miała chociaż jakąś niespodziankę. Może to i lepiej - niespodzianka rzeczywiście była :)

Pierwsza kartka z Holandii (dokładniej z DenHelder) z konikami: NL-2702928




Druga od Moniki przedstawiający Kościół św, Jana Nepomucena na wodzie w Zwierzyńcu - nawet nie wiedziałam, że takie cuda są w Polsce:




No i trzecia z Poznania od mojej ukochane Chrześnicy. Ta kartka mnie najbardziej wzruszyła, bo Ala nie dość, że narysowała coś dla mnie to jeszcze do tego napisała, że mnie kocha... Już dawno nie dostałam kartki z wyznaniem miłości i to do tego szczerym :D Na kartce jedna z trzech "nowych" fontann na Starym Rynku w Poznaniu z Ratuszem w tle. Hyh... tyle wspomnień... :D


Wszystkim bardzo dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz