środa, 1 października 2014

Dotarła - środa 1 października 2014 - PL-952423

Przed chwilką właśnie dostałam podziękowania z Kijowa za pocztówkę z Neptunem i cudowną historię. Przez moment zastanawiałam się, co ja takiego tam napisałam, ale przypomniało mi się jak zobaczyłam kartkę i co na niej jest. Generalnie niedługo po przyjeździe do Gdańska wybrałam się na Długą, bo mój Misio robił Szanty pod Żurawiem. Po jakieś godzinie pytam mu się czy pokaże mi tego słynnego Neptuna. Spojrzał na mnie centralnie jak na idiotkę i zapytał się czy ja tak serio, bo cały czas byliśmy tak z 4 metry od fontanny. Skwitowałam, że w telewizji wyglądał na większego :D

PL-952423

Wylosowałam też nowy adres - tym razem Austria i życzenia w postaci kartek z własnego miasta... Jak to miło, że dzisiaj właśnie zrobiłam w tym temacie zakupy :D Niestety nie udało mi się kupić nic powalającego na kolana, ale są kolorowe i z atrakcjami Gdańska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz