sobota, 11 października 2014

Otrzymane - Zjednoczone Emiraty Arabskie - Dubaj

Te dwie kartki przywiózł dla mnie mój kochany Misio z ostatniej podróży służbowej we wrześniu, kiedy to jeszcze nie wiedziałam, że tak mnie to wszystko pochłonie. Nie są niestety wypisane i dostarczone przez pocztę, ale nie bardzo miał na to czas więc otrzymałam je osobiście razem z resztą kartek, które zakupił dla mnie w Chinach i wraz z innymi prezentami, którymi pochwalę się przy innej okazji. Te dwie kartki zapowiadają cykl kartki z szuflady :)

Ekskluzywna kartka ze złoceniami przedstawiająca Burdż Chalifa:

oraz kartka 3 D - dość moim zdaniem pokręcona :D

Jak ja bym chciała, żeby poczta pracowała także w weekendy - do poniedziałku niestety moja skrzynka pocztowa ma spokój i nikt jej otwierać nie będzie :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz