środa, 15 października 2014

Otrzymane - środa 15 października 2014 - CZ-529244 oraz Gdynia, Rumia i Kaszuby + Woodstock 2014 :D

Listonosz się dzisiaj na nosił :D W mojej skrzynce czekały na mnie aż 4-ry pocztówki i list. Na poczcie już sławna jestem, więc niedługo wśród listonoszy także chyba będę :> Z resztą mój Misio już jest z powodu uzależnienia od Aliexpress i dużej ilości paczek z Chin, które w ciągu miesiąca pojawiają się u nas. Zamówiłam też u nich na próbę kilka pocztówek, które jakoś niedługo powinny dotrzeć do Polski. Ale wracając do tematu:

Pierwsza pocztówka z Czech - z moim ulubionym Mostem Karola. Miałam przyjemność odwiedzić kiedyś Pragę i zakochałam się w tym miejscu od pierwszego wejrzenia. Nie dość, że mam słabość do secesji i Alphonsa Muchy w szczególności to jeszcze w tym mieście panuje niesamowity klimat. Chciałabym jeszcze raz odwiedzić to miasto i mieć trochę więcej czasu i naprawdę wczuć się w jego atmosferę. Kartka mnie więc zachwyciła i dzięki niej zaczęłam wspominać.

CZ-529244


Kolejne kartki, bo mówimy tu o całkowicie nieobliczalne mojej Przyjaciółce Luizie są odległego zakątków naszego kraju - Gdyni, Rumi i ogólnie z Kaszub. To była niespodzianka, która naprawdę się udała :> Wyznałam jej za to moją dozgonną miłość (ponownie) i obiecałam wielbić do końca swych dni. Masz ode mnie nie piwo, a całą beczkę Kochana :D

W kolejności:

Gdynia:

Rumia:

Kaszuby:


W liście od Magdy znalazłam natomiast takie cudeńko:


Uwielbiam takie dni :)

1 komentarz:

  1. Każdy dzień jest dobry, gdy tylko znajdzie się tyle piękności w skrzynce! :D

    OdpowiedzUsuń