wtorek, 7 października 2014

Dotarły - wtorek 7 październik 2014 - PL-955902 i PL-937390

Uwielbiam dostawać pocztówki, ale chyba równie mocno cieszy mnie jak one dochodzą. Dzisiaj dotarła wysłana w ten piątek pocztówka do Belgii oraz (hura, hura!) - pocztówka do Rosji - wysłana 4 września. Szła bidulka długo, ale wreszcie się jej udało, a nie powiem, że już się zaczęłam martwić.

PL-955902

Adresatka prosiła o kartki z mapą, ale lubi też latarnie morskie, widoki z wodą, ale też i zachody słońca nad morzem... Jedna kartka, a spełnia aż 4 życzenia, o czym oczywiście nie omieszkałam napisać na kartce, ale nie na tej właściwej, bo prośba była o ładny znaczek i niezapisaną kartkę w kopercie. Wspominałam już wcześniej, że miałam problem na czym napisać i dodałam dodatkową kartkę:


Muszę przyznać, że jak dotąd nie dostałam równie miłych i długich podziękowań, a kartka trafiła do ulubionych :)


Druga kartka, która dotarła to kartka z mojej pierwszej wysyłki. Dzisiaj patrząc na podróżujące kartki pomyślałam dokładnie o niej, że w sumie mogłaby już dotrzeć... i chwilę potem dostałam maila i podziękowania. Miał być vintage i stare budynki - znalazłam coś takiego z Ratuszem Gdańskim:

PL-937390


Dzisiaj znowu byłam na poczcie co by zakupić kolejne znaczki i kupiłam sobie jeden więcej na pierwszą przeze mnie dziś wylosowaną... Druga mnie zaskoczyła i trzeci dzień z rzędu będę musiała się pojawić znowu przy tym samym okienku. Pierwsza kartka pójdzie do Finlandii, a druga do Holandii :)

2 komentarze:

  1. Druga kartka,którą zapisałaś ponieważ stwierdziłaś, że i tak jej pewnie nie wyślesz podoba mi się najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyne co mam do zarzucenia tej kartce to ta wielgachna czarna ramka wokoło. Mam z tej serii jeszcze kilka kartek i uznałam, że dodam je do kategorii "ostateczne" kiedy już nie miałabym co wysłać. Kartki są owszem ładne, ale myślę, że niektórzy mogliby się poczuć zawiedzeni przy bliższym kontakcie :)

      Usuń