piątek, 17 października 2014

Dotarła - piątek 17 października 2014 - PL-964376

Niedawno otrzymałam powiadomienie, ze moja kartka wysłana do Holandii dotarła na miejsce przeznaczenia. Kupując kartki staram się zawsze dopasowywać je wishlist, ale czasami są ludzie i takie życzenia, o których człowiek nawet by nie pomyślał (np. teraz mam fankę żółwi i zupełnie nie jestem na ten temat przygotowana). Moja 13 letnia Holenderka, do której wysyłałam tą kartkę lubi zwierzęta (ma psa i jeździ konno)... i tyle :) No to wyselekcjonowałam kilka kartek wokół tematyki zwierzęcej (brak u mnie oczywiście koni i psów) i Misio dostał do decyzji ostatecznej Jak się nie mogę już na nic zdecydować (waga jestem) to posiłkuję się Misiastym, a on zdecydował wyślij jej tygryska. 

No to został wysłany i się spodobał.
PL-964376

W zamian wysyłam kartkę do Niemiec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz