piątek, 24 października 2014

Otrzymane - 24 października 2014 - DE-3612506 oraz Hiszpania

Dwa nowe kraje dołączą dzisiaj do mojej kolekcji.

Pierwsza pocztówka z Niemiec od przemiłej Luise, która wysłała do mnie kartkę z Muchą - to już druga w tym tygodniu :) Biedna Liuse martwiła się czy takiej już nie mam, ale uspokoiłam w podziękowaniach, że do dzisiaj nie xD W końcu dwie to może jeszcze nie kolekcja, ale kto wie jak będzie za rok. Sam plakat został stworzony przez Muchę na specjalny bankiet, który został zorganizowany przez przyjaciół i wielbicieli aktorki - Sarah'y Bernhard. Tak się spodobał, że został przedrukowany przez magazyn "Plume" (wersja z pocztówki), a potem wydrukowany jako kartki pocztowe dla domu towarowego La Belle Jardiniere. Rok powstania to 1897. Tyle jeśli chodzi o historię tego dzieła :)
DE-3612506


Druga kartka, którą znalazłam w skrzynce była od Magdy z Hiszpanii, a dokładniej z Denia - Walecja :) To całkowita dla mnie niespodzianka więc ucieszyła mnie podwójnie :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz