sobota, 1 listopada 2014

Moje pocztówki :)

Nie miałam kiedy się wczoraj pochwalić. Z racji pracy w agencji reklamowej / drukarni postanowiłam skorzystać i wydrukować swoje własne pocztówki. Tak na próbę i z ciekawości. Zdjęcia zrobił mój Misiowy w trakcie podróży po świecie, także nic nie kradzione z internetu tylko wszystko własne. Na początek postanowiłam spróbować z drukiem cyfrowym, gdzie nie trzeba brać od razu 100 sztuk takich samych. Zaczęłam od kredy błysk 350 g i zastanawiałam się na laminowaniem, ale w końcu się na nie nie zdecydowałam i trochę żałuję - pocztówki byłyby na pewno ciut sztywniejsze i do tego bardziej nasycone kolorystycznie. W oryginale wyszły troszkę ciemniejsze, ale ogólnie jestem z nich zadowolona. Wielkość 148 x 105 mm. Co o nich sądzicie?

1. 

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

 tył

2 komentarze:

  1. Najbarziej podoba mi się zachód słońca ze statkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Zdjęcie było zrobione w tym roku na Helu:)

      Usuń