niedziela, 28 września 2014

Zakupione - Empik - 28 września

Dzisiaj w przypływie rozpaczy i chwili wolnej wpadłam do mojego malutkiego Empiku w Centrum Handlowym Alfa w poszukiwaniu kartek. Byłam tam już wcześniej i wyszłam z niczym - same ślubne, urodzinowe czy na chrzciny. Tym razem szczęście się do mnie uśmiechnęło i znalazłam kilka kartek z Ilustris w zabójczych niestety cenach. Kartki może i fajne udało mi się ograniczyć z siedmiu, które mi się podobały do dwóch i wyszłam i tak o 10 zł biedniejsza. Świnki mnie rozbroiły, a druga kupiona dla fanów rowerów, których niestety nie brakuje na postcrossing.



Złożyłam wreszcie zamówienie na Postallove.pl i z niecierpliwością czekam na przesyłkę,bo czeka na mnie do wysłania kartka z Latarnią Morską do Belgii :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz