wtorek, 9 września 2014

Dotarły - wtorek 9 września 2014 - PL-937395 & PL-937388

Hurray jedna praktycznie po drugiej dotarły moja dwie z 5 kartek, które wysłałam 4 września.

PL-937395 - Holandia

Tej osoby obawiałam się najbardziej ze wszystkich moich pięciu wylosowanych - największe wymagania kartkowe. W końcu w przypływie rozpaczy wybrałam czarno-białą kartkę z ulicą Mariacką w Gdańsku i ze strachem wrzuciłam ją do skrzynki. Ta właśnie kartka była pierwszą jaką dotarła i pewnie będę to długo pamiętać.

PL-937388 - Niemcy
Przy tej kartce, chociaż nie jest specjalnie urodziwa udało mi się trafić w gusta. Nie dość, że Pani na poczcie przepraszając mnie dała mi znaczki z Papieżami, to jeszcze do tego osoba, do której wysyłałam kartkę prosiła o stadiony. Dostałam za nią myślę, że szczere podziękowania i od razu trafiła do ulubionych :)

Chyba poczekam, aż trzecia dojdzie i wtedy hurtem pobiorę adresy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz